en dag som alla andra...eller inte...eller?

allt är återigen i dess normala tillvaro
söker än en gång efter något som inte finns
ja man kan lugnt säga att inte mycket intressant händer i denna stad
inget stort, och inget som egentligen förvånar mig
.
.
lite apati känner jag...å värre blir det när nu vinter, snö, slask, piss å blåst väntar
fan så pepp..not
.
.
slut depp nu för fan, du får ju ändå leva i hög standard...
ja vissa har det bättre än andra, men beter sig som om livet vore pest
.
.
med inga som helst visdomsord går jag nu å lägger mig
skoldag från 12:05-20:00 väntar
nej jag skämtar inte...skola till 8 på kvällen, vilket skämt!
:
:
Godnatt nu skellhell med vänner och fiender

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0