en fredag och lördag i kombination = life

en skada
en olycka
många mysare
tre nakenbadare på en flotte
fyra påklädda badare
fyra massager
en soffliggare
en golvliggare
ett lååångt samtal i sovrummet
två duschare
en nästan smygtittare
bibelkort
jag har aldrig...
pokémon
musik
galet...
hände mycket
det var king
bör göras om
något som borde ändrats?
inte så mycket

asså den kvällen var bara ett stort lol
och uppe i övre sängen hände mystiska saker
och underliga samtal med älskade vänner
och victor somnade tidigt och sen vaknade igen för att
undra en massa saker, sötnos du var också underlig
och elin...hah ^^ min vän du var också underlig
.
.
sen kom jag och evve fram till att vi ska starta orgie på mk'n
fast ghait, jonas, didde och ricky får inte vara med
vi lär ju få mvg då ^^
vi gör ju ändå inget på lektionerna utom att
sova, sitta i fönstret och prata bort all tid, samt flumma
så varför inte satsa på att göra något galet i fönstret?
ja det var det vi kom fram till iallafall, lär ju inte bli av men rolig konversation var det^^
.
.
lycka
smärta
kärlek
ingen känsla
återfunnen vänskap
förlorad
inte glömt
glömt
hetta
kyla
...gett upp

.
.
åh måste bara berätta om fredagen :)
klockan 11:00
for jag till mamma
vi pratade lite
skrattade lite
tomas var där såklart
och han är som rolig rent naturligt
han behöver inte ens försöka^^
sen typ vid halv tolv bar det av för mig och mamma
till piteå där vi skulle ha våran "tjej-dag"
rå mys :)
kul att få vara med mamma och lixom prata om allt
om mina problem om hennes problem
om allt roligt som hänt oss den senaste tiden
sen när vi kom fram hittade vi en gyllende plats
att parkera på, gratis och precis brevid stan/centrum
så vi plockade på oss det vi skulle ha med sen bar det
av för en shopping rond
i första affären (gina tricot)
fyndade vi badkläder, två bikinisar för min del
en "rosa/röd" nått sånt.. och en till likadan fast svart
och för mamma blev det en jättefin baddräckt
sen gick vi vidare...sammanlagt var vi på mååånga affärer
typ som gina, cubus, kappAhl, carlings, vero moda, random, random osv
scorett eller vad det nu heter, wedins, tur man har bra minne..men mer var det också
men de kommer jag inte ihåg namnet på ^^
men totalt för min del blev det
*ett par svarta jeanstights
*två bikinisar
*en jättesöt vit klänning
*två halsband
*ett par örhängen
*en svart klänning
*ett par gråa harembyxor (så nu har jag gråa och gröna ^^)
*en vit t-shirt med en smilie
*en vit t-shirt med en dragkedja
(*en slush och en sprite) ^^

mamma betalade allt....jag älskar min mamma :)
hon tackade mig för dagen då vi kom hem, vid typ efter fem nån gång
och tyckte att det borde vi göra om
tycker hon är söt
det är tur vi älskar att shoppa lika mycket :)
speciellt skor, ;)
för de som inte vet så har jag och mamma varsin garderob
som är tillängnad för skor...vi har mycket skor
dessutom har vi typ samma storlek också så det är värt
men som tillexempel då, hon köpte ett par vita diselstövlar
i fredags då...för typ 600:- eller nåt...och då menar jag...gummistövlar
som hon kan ha när det regnar eller jobbar i trägården
galet...skulle inte våga ha dom typ ^^
näe men dagen var king och det var länge sen jag fick vara med mamma sådär
nu fattas det bara att jag träffar min bror så är allt kanon =)

Hoppas på sol så jag får bada och bli brun innan det är försent
kss kss sol, fy fy moln...
hadet bra nu ska ja käka något och väcka victor som snarkar brevid :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0