pokerface and stuff

Äntligen blir det av!
Väntat så länge på det här
Beachparty hell yeah
många kommer iik :S
hehe hur ska ja få plats med alla?
ändå största problemet är att många ska sova där
det är ju en stor stuga men mycket saker är där också
hoppas att det inte gör något att det är stök...?
längtar
hoppas det är dugligt väder :S
jag å bella ska bada hell yeah
om någon som ska dit läser detta så
ta med:
^dricka^
snakcs om ni vill ha
sovsaker om ni ska slagga där
mat åde som ni kan äta dagen efter finns mikro och allt
badkläder om ni ska bada, jag kommer det iaf ^^
gott humör ^^lol
gärna musik
skicka ett sms om ni undrar något
...
.
..
jens om du läser det här...skvallra inte! :)
jag är din lillasyster och du ska vara snäll och så =)
...
..
.
you spinn me right round
dance dance dance baby dance
känns som en galen kväll

nu ska jag tacka för mig
awesome...bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0