21.08.2009

mörka tankar
stilla mitt sinne
...
skolan igen NV3B


allt är som så konstigt
fast det fungerar
...
du har fått mina tankar att spåra
du har fårr mina känslor att flyga åt alla olika håll
...
först är jag strålar jag mer än solen
helt plötsligt är jag arg
andra sekunden är jag ledsen
hur kan detta ske?
till slut är jag lycklig igen
, slutar när?

Henning Mankell ta dig i brasan,
pga din nya bok fick jag läxa första skoldagen
iiik
näe men inget är fel med våran svenske författare, bosatt i afrika med sin tama malariamygga som
skyddar honom mot andra kamikasemyggor som vill dö..
,
,
komma,
*
*
stjärna*

allt...inget
mycket men ändå lite
nyttig men ändå inte
fri...men på något sätt fast i en rutin
mogen - omogen
längtar frammåt men skulle ändå helst stanna tiden
...
jag tror inte på ett liv efter döden för att jag vill
utan för att jag måste
min vilja att träffa dig
min vilja att träffa er
...
jag saknar er, dig mest, men ändå honom...
du som jag inte fick chansen att träffa, vi ses tillsist en vacker regnig höstafton
den dagen då min låga tillslut släcks men min stjärna tänds...
...
nog om det
nu ska jag lägga mig i sängen, vara glad, se house, smsa lite sen tillsist somna
har skolfoto imorgon, inte schysst, 08:30...som om man ens har hunnit öppna ögonen >.<
C224...vart tusiken är det?
ajja
J* - Elin?
E* - Ja?
J* - Bajs!
...
..
.
Klart slut...imorgon inviger jag min nya look i en skolkatalog, egentligen så invigde jag den igår men det skiter jag i

ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0